جیگرای عمه مائده

دلتنگی

1390/6/1 20:42
نویسنده : عمه مائده
237 بازدید
اشتراک گذاری

فاطمه زهرای عسلم

خیلی دلم برات تنگ شده عزیزم. دلم نمیخواست تو الان اینجا بودی، دلم میخواست من الان اونجا پیش شما بودم. آخه جایی که شما هستین یه تیکه از بهشته ...

دلم میخواد بیام بهشت.

کوچولوی نازم واسه عمه خیلی دعا کن.امشب شب قدره ... تو پاکی ... مثل همه بچه ها ... عمه رو دعا کن.

گل عمه ، مامان جون میگفت با همه اعضای کاروان دوست شدی و میری بغلشون. الهی قربونت برم داری کم کم دختر اجتماعی میشی گلکم.

خیلی دوستت دارم شیطون بلای من. زود بیا.

چند تا از عکسای ٤ماهگی تو میذارم تا کمتر احساس دلتنگی کنم.

  

قربون اون نگاهت بشم من ... عزیزم

لا لا لایی    لا لا لا لایی

عروسک من

عزییییییییییییییییییییزم

جیگرای عمه مائده

گریه نکن گلکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ریحانه
2 شهریور 90 18:07
خدا حفظشون کنه براتون


ممنون عزیزم
خدا ریحانه جونم حفظش کنه


مهرانه مامان مهرسا
17 شهریور 90 12:26
ماشاالله خيلي جيكرو عروسكه


الهی عمه قربونش بشه