جیگرای عمه مائده

برای بابامهدی عزیزمون ... :)

1390/6/16 19:34
نویسنده : عمه مائده
218 بازدید
اشتراک گذاری

بابامهدی جونم

ممنون که همه عشقت رو به من و داداش سبحان و مامان زینب م میدی و برای راحتی ما تلاش میکنی. ماچ ایشالله وقتی بزرگ شدم بتونم جبران کنم و باعث افتخار و سرافرازی شما و مامان زینبم باشم.

به عنوان تشکر از زحمتای شما قول میدم امسال که کلاس اول رفتم خوب خوب درس بخونم 

 

تا در پاینده انسان موفق و مفیدی برای جامعه م باشم .

تولدت مبارک بابایی جونم!

 

داداش مهدی عزیزم

تولدت مبارک داداشی

ایشالله صد و بیست سلامت و تندرست زندگی خوبی داشته باشی عزیزم

دوستت دارم داداش گلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ریحانه
17 شهریور 90 11:37
تبریک میگم ایشالا همیشه سایشون بالا سر خونوادشون باشه


ایشالله
ممنون عزیزم
مامان نیایش
18 شهریور 90 17:40
مبارک باشه تولد داداشت خانومی


مرسی عزیزم
ممنون بازم پیش ما اومدید