جیگرای عمه مائده

اولين مرواريد فاطمه زهرا جوانه زد

1390/8/4 10:56
نویسنده : عمه مائده
614 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز 4 آبان ماه 1390 چهارشنبه است.

داشتم ميومدم مدرسه توي راه مامان زهرا (مامان فاطمه زهرا) بهم SMS زد و گفت:

"عمه جان من دندان درآوردم!"

اي جونم 

با اينكه اصلا حس و حال خوبي نداشتم و از صبح دمق بودم (آخه عشقم رفته ماموريت و من دلتنگشم! خدااااااااااااااا) ، ولي با ديدن اين SMS حالم سر جاش اومد و سر كيف اومدم. آخه ديشب مامان زهرا زنگ زد و گفت فاطمه زهرا تب كرده و امشب (يعني ديشب) نميتونه بياد خونه مامان اينا.

خدا جون ممنون كه گل دختر ما نسبتا راحت دندون درآورد و از اين بعد ميتونه ژلو خورشت درسته بخوره. آخ جون ...

عزيزم اولين مرواريد قشنگت مباركت باشه...

ميبوسمت جيگرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ریحانا
4 آبان 90 11:16
اولین مرواریدت مبارک ایشالا بقیه رو هم بدون درد و راحت در بیآری


ایشالله
مرسی خاله جون
مامان زینب
6 آبان 90 1:57
فاطمه زهرا جان مبارکت باشه ، ولی سر جدت زن عمو جان بچه های من و تیکه تیکه نکنی .


مرسی زن عمو جونم
سعیم رو میکنم اما قول نمیدم. بلاخره من باید از حق و حقوق دخترا دفاع کنم دیگه.
بعدش هم عمه م میگه: "کی از پس سبحان مختار برمیاد؟"
مامان پارسا
7 آبان 90 0:27
ورودت به جمع کباب خورها مبااااااااااارک


خاله جون
کجای کاری؟ من بدون دندون هم کبای خوردم. اونقدر حال داااااااااااااااااااااااد
مامان یاسمین زهرا
8 آبان 90 23:43
مبارکه گلم.



mersi
خاله جون
10 آبان 90 1:28
اولین مروارید کوچولوت تبریییییییییییییییییییییک میگم گلم



mersi khale jun
خاله جون
10 آبان 90 22:49
...°سلام ....O .......°o O ° O .................° .............. ° آپم ............. O .............o....o°o .................O....° ............o°°O .....o ...........O..........O آپم ............° o o o O ......................? ...................? ...............? آپم ...........? ........? ....? . ? آپم *?´¨) ¸.-´¸.-?´¨) ¸.-?¨) ______________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.بای.
مامان پارسا
15 آبان 90 19:09
عید قربان، عید فداکارى، ایثار، قربانى، اخلاص و عشق و بندگى، مبارک باد . . .
مامان بیتا
15 آبان 90 19:52
عیدقربان، جشن رهیدگی از اسارت نفس و شکوفایی ایمان و یقین بر شما مبارک باد . . .
خاله هدي ياسمين زهرا
15 آبان 90 20:18
عيدتون مبارك. هميشه خوشحال و شاد باشيد.
مامان ریحانا
23 آبان 90 11:31
خورشيد شکفته در غدير است علي باران بهار در کوير است علي بر مسند عاشقي شهي بي همتاست بر ملک محمدي امير است علي عیدتان مبارک
خاله جون
23 آبان 90 13:10
قرآن به جز از وصف علي آيه ندارد ايمان به جز از حب علي پايه ندارد گفتم بروم سايه لطفش بنشينم گفتا كه علي نور بود سايه ندارد عیدغدیر خم مبارک
مامان پارسا
23 آبان 90 15:28
دلا امشب به مي بايد وضو کرد .... و هر ناممکني را آرزو کرد ..... عيد غدير بر شما مبارک
خاله ی امیرعلی
23 آبان 90 19:06
مبارکهههههههههههه
مامان نیایش
24 آبان 90 9:33
مبارک باشه هم اولین مروارید فاطمه جون هم عیدتون