جیگرای عمه مائده

سالگرد عزیز و با عرض شرمندگی تولد نازنین زهرا

1390/11/18 19:14
نویسنده : عمه مائده
3,284 بازدید
اشتراک گذاری

یکشنبه یعنی 16/11/90 بیستمین سالگرد فوت عزیز (مامان مامانی) بود. و بعد از ظهر هم جشن تولد نازنین زهرا برپا شد.

صبح سالگرد .......... عصر جشن تولد  تعجب متفکر

جای همه خالی ...

بنده خدا عزیز اصلا راضی به زحمت نبود. نه ؟؟؟؟

 

نازنین زهرای گلم

تولدت مبارک باشه عمه جونم

ایشالله صد سال دیگه شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین سالگی ت رو جشن بگیریم.

یعنی من زنده م تا بیام و وبلاگ رو آپ دیت کنم؟

animated gifs of an old woman sitting on rocking chair

 عکس ها در ادامه مطلب ....

با ما بیاید .....

عسلم تازه از خواب بیدار شده بود و لپ گلی شده بود.

اونی هم که دستشه کادوی عمه اقدسه. پوله ...

عسلم رو هوا زده ! 

 

 

فاطمه زهرا همش دلش میخواست اون فشفشه های توی کیک رو برداره ...

کیک تولد نازنین زهرا

مثل عروسک می مونه !

قربون اون لباست بشم من

الهی قربونت برم... سبحان رو ببینید. عزیزم چقدر جدی و رسمی نشسته.

فدات بشم من

سبحان از اول تا آخر تولد کادوی من دستش بود و فکر میکرد برای اونه. و همش به همه میگفت این ماشینه. وقتی باز کردیم و دید که بن بن بن ه عصبانی شد و به مامانی هاش میگفت برید بیرون دفتم (گفتم)

نفس مون عاشق بادکنک ه

 

تموم شد تا تولد فاطمه زهرا

4 اسفند 90

یکسالگی عسل خانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نیایش
23 بهمن 90 12:42
ان شا الله روح مامان بزرگ شاد باشه همیشه
تولد دخمل گل هم مبارک همیشه به شادی باشید ان شا الله
کیکت هم خیلی خوشگله


خدا
گذشته گان شما رو هم رحمت کنه
مامان پارسا
19 اسفند 90 8:23
شرمنده که خیلی خیییییییییییلی تأخیر داریم تولدت مباااااااااااااااااااااارک نازنین قشنگم