جیگرای عمه مائده

تولد عروسک خانوم

1390/12/3 14:23
نویسنده : عمه مائده
807 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک قشنگ عمه یک ساله که توی جمع خونه ما حضور پیدا کردی و ته تقاری خونه ما شدی!

عزیزم

خیلی دوستت داریم.

وجودت شادی خونه مون رو چند برابر کرده. خیلی شیرین تر از شیرین ترین شیرینی دنیا هستی نازنینم.

یه عالمه بوس برای دختر طلا مون فاطمه زهرای نازنمون گل همیشه بهارمون

تولد یکساله شدنت مبارک عزیزدل عمه مائده

  شکلکهای  جالب و متنوع آروین

 

 

 شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین

 شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

آخ جون کادوهای تولد

 شکلکهای جالب آروین

انشالله جشن عروسی ت رو جشن بگیریم (یعنی من زنده ام!! چشمک)

پایکوبی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

رضا جونی
3 اسفند 90 14:25
سلام سلام فردا تولدمه، توی وبلاگم تولد گرفتم، خیلی خیلی خوشحال می شم تشریف بیارید تا شما نیاین من شمعا رو فوت نمی کنم http://rezajoon.niniweblog.com
خاله جون
10 اسفند 90 23:56
روز تولد تو روز نگاه باران بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان روز تولد تو گویی پر از خیال است یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است تولدت مبارک تولدت مبارک عزیزم
مامان پارسا
19 اسفند 90 8:26
تولدت مباااااااااااااااااارک
مامان رادین
25 اسفند 90 12:35
بهار یک نقطه دارد نقطه آغاز بهار زندگیتان بی انتها باد سال نو مبارک
خاله جون
28 اسفند 90 11:27
از همین روزنه گشوده به درود به پرستو، به گل، به سبزه درود به بهاری که می‌رسد از راه چند روز دگر به ساز و سرود بهارتان پیشاپیش مبارک
مامان نیایش
28 اسفند 90 13:07
تولد مبارک عسل عمه عیدتون هم مبارک سال خوبی داشته باشی

مرسی خاله جون
خاله مهربون
4 اردیبهشت 91 10:21
سلام عزیز خاله خوفی؟ عزیز خاله و قتی دلت هوای قصه ترانه و لالایی و بازی و کلی چیزای دیگه کرد کافیه بیای به شهر ما شهر قصه خاله مهربون چه جوری؟ کار نداره ، با گرفتن شماره تلفن9092305500 خاله منتظر شما کوچولو های عزیزه
سپیده
16 مرداد 91 16:25
منم جیگر دارم عمه مائده ،حالا که به جیگرات سر زدم به جیگرام سر بزن


چشم
عمه ی اریسا کوشمولو
17 مرداد 91 14:21
عزیزم تولدت مباااااااااااارک سلام عمه جون منم یه عمم دینبال عمه هام باهم اشنا شیم


آخ جون
چقدر عمه مهربون؟! (تعریف از خود نباشه!!!)
الهه
17 مرداد 91 21:55
سلام عزیزممممممممممممم...خوبین ایشالله..منم خیلی دلم برات تنگ شده..خیلی..راضیه به کی شوهر کرد؟؟؟؟ایشالله خوشبخت شن..من منتظرت هستم ..یه کم به وب خودتم سر بزن


راضیه با یه مردی! (به قول عمه)
الهه
17 مرداد 91 21:56



نسیم
24 مرداد 91 20:12
سلام خوشحال میشم یه سر به وبلاگ من بزنید مسابقه گذاشتم خوشحال میشم که فرزند شما هم شرکت کنه.همه توضیحات در وبم هست.امیدوارم برنده شید.
مادر باران
5 مهر 91 9:26
سلام تبریک بابت تولد با کلی تاخیر منم امسال عمه شدم خیلی شیرینه این حس انگار از خاله بودن بهتره