جیگرای عمه مائده

تاب تاب عباسی فاطمه زهرا

1390/6/25 13:01
نویسنده : عمه مائده
447 بازدید
اشتراک گذاری

این دختر گل ما خیلی دلش میخواد زود راه بره یا حداقل چهار دست و پا بره اما اصلا دلش نمیخواد اول سینه خیز بره بعد چهار دست وپا.

animated gifs of babies

سینه خیزش دنده عقبیه.

تازگی ها هم که یه دست و یه پای  مخالفشو باهم از زمین بلند میکنه و بالا میاره.

جدیدا هم وقتی بهش میگیم : "فاطمه زهرا animated gifs of babies- small baby face تاب تاب عباسی کن" توی همین شرایط (یه دست و یه پای مخالف بالا) خودشو تاب میده.

الهی قربونت بشم جیگر عسل عمه

دلم برات تنگ شده نازنینم

الان دیگه اطرافیانتو مخصوصا مامان و باباتو خیلی خوب میشناسی عزیزم. الهی قدات بشم من گلللللللللللللللللم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله هدی یاسمین زهرا و نی نی نخودچی
24 شهریور 90 12:08
مائده جون، وقت نداشتم کامل همه مطالب وبلاگتو بخونم. فاطمه زهرا هم برادرزاده شماست؟ چند وقتشه؟


سلام
بله
فاطمه زهرا دختر ناز برادر کوچیکمه
4 مهر میشه هفت ماهه
مبارک عزیزم



مرسی پیش ما اومدین
مامان درسا
24 شهریور 90 23:07
سلام مائده جون مهربون
داشتم فکر میکردم کاش خداوند توی هر خونه ای یه عمه مثل شما قرار میداد ...........اونوقت کدوم زن داداشی توی دنیای به این بزرگی غصه دار میموند...... ای خدا یعنی میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام گلم
شما لطف داری عزیز دلم



من زن داداش های خوبی دارم که مجبورم خوب باشم.





خاله ی امیرعلی(الهه)
25 شهریور 90 18:53
سلام عمه ی مهربون خواهر زاده ی دوستم هم مانند فاطمه زهرای گل سینه خیز دنده عقب میره
خوشبحال برادرزادهات که عمه ی گلی مثل شما دارن
بووووووووووووووووووووس برای مائده ی نازم


مرسی عزیز دلم