جیگرای عمه مائده

تولد محمدسبحان

1390/6/27 2:10
نویسنده : عمه مائده
437 بازدید
اشتراک گذاری

محمد سبحان عزیزم

الهی قربون اون زبون شیرینت برم من.

دیدی چقدر بزرگ شدی؟ مرد شدی؟ حالا یه سال دیگه بزرگ شدی. قد کشیدی. یه پله اومدی بالا. یه شمع دیگه رو هم فووت کردی.

آره پسر گل عمه امروز با سه سالگی ش خداحافظی میکنه و به جمع چهار ساله ها می پیونده.

نانازم تولدت مبارک.

 ایشالله صد و بیست سال عمر با عزت داشته باشی شیطون بلای من.

بووووووووووووووووس

اینم مراسم پایکوبی تولد عزیزدلم

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نوشین
27 شهریور 90 3:51
سلام تولد سبحان جون مباررررررررک
مامان رهام
27 شهریور 90 7:45
تولدت مبارك باشه
مامان نیایش
27 شهریور 90 9:57
تولدت مبارک عزیزم الهی که همیهش سالم باشی


مرسی خاله جون
مامان زینب
27 شهریور 90 11:23
سلام پسر گلم . تولدت مبارک . ببخشید که نتونستم برات تولد بگیرم آخه می دونی که چقدر گرفتارم . جبران می کنم عزیزم . من را ببخش پسرم عاشقتم


سلام مامان زینب جونم
اشکال نداره مامانی
آخه تولدمو با داداش عرفانم حسابی گرفتی.
لطفا عکسای تولد داداشی رو زودتر به عمه برسون.
منم دوستت دارم مامان خوبم

خاله جون
27 شهریور 90 15:48




تولد تولد تولدت مبااااااااااااااااااااارک





وای چه تبریک قشنگی
ممنون خاله جونی

بابای یاسمین زهرا
28 شهریور 90 1:47
خیلی مبارکه


thanks a lot
مامان ریحانه
28 شهریور 90 19:44
تولدت مبارک پس عکساش کو
ایشالا 120 سالگیت


مرسی خاله جون
مامانم تولد منو داداشمو باهم گرفته بود.
مامان زینبم قول داده عکسهای تولدو بده عمه جونم که بذاره روی وبلاگ.
(قابل توجه مامان زینب خانم)

خاله هدی یاسی زر زر و لوبیای سحرآمیز
30 شهریور 90 1:50
مبارکه آقا سبحان، انشااله همیشه شاد و سلامت باشی و قدر عمه مائده نازو بیشتر بدونی
مامان نیایش
30 شهریور 90 9:52
آپم خانومی منتظر بودی
زیتون
30 شهریور 90 11:54
مامان درسا
30 شهریور 90 15:05
سلام مائده جون خوبید؟ خوشید؟ سرحالید؟ میدونم که با این دووروجک خیلی بهتون خوش میگذره تولد آقاسبحان هم خیلی خیلی مبارکه ما منتظر عکسای تولدیم
مادر
30 شهریور 90 18:05
سلام. خوبین؟ اول از همه تشکر که به ما سر زدید و بازم ممنون از پیغام تبریک بابت تولد آرمان. من هم تولد آقا سبحان را بهتون تبریک میگم. معذرت که بهتون دیر پاسخ دادم.من هم شما را به جمع دوستان ارمان اضافه کردم.
خاله فرشته
31 شهریور 90 20:24
سلام مائده جون خوبي؟
تبريك ميگم كه گل پسرتون ميخواد بره مدرسه
ايششششالا موفق باشه


سلام عزیزم
خوش اومدین به وبلاگمون
ممنون