جیگرای عمه مائده

نظرات (5)

مامی امیرحسین
24 شهریور 90 11:54
سلام مائده جون.راستش یکم گیج شدم!عرفان و سبحان برادرزاده هاتن و فاطمه زهرا نی نی خودته؟تو راهی هم داری؟یکم منو از گیجی دربیار خواهر جان.ممنون که سرزدی بهم.بوووس


عرفان جیگری و سبحان گلی بچه های برادر بزرگم هستن و فاطمه زهرا دختر عسلی برادر کوچک من هستن. من هنوز نی نی ندارم و وقتی تصمیم گرفت بیاد براش یه وب جدید باز میکنم.
ببخشید که گیجتون کردم...



من این کوچولوهامو قد دنیا دوست دارم ... قد دنیا
مرسی که اومدین. بازم تشریف بیارینو سعی میکنم میزبان خوبی باشم ...
نسترن
24 شهریور 90 22:32
سلام.
با کمال افتخار..خیلی خوشحال میشم لینک کنید و ممنونم.متقابلا با کسب اجازه لینکتون میکنم...شاد باشید...


سلام
حتما عزیزم
خوشحال میشم
خاله جون
25 شهریور 90 2:01
سلام به عمه مهربون با تبادل لینک موافقید به ماهم سربزنید مرسی
مامی امیرحسین
26 شهریور 90 1:30
مرسی مائده جون...ایشالا خدا برادرزاده هاتو برات حفظ کنه...برادرزاده خیلی شیرینه منم دوتاشو دارم...ولی بذار خودت نی نی دار بشی اونوقت متوجه میشی یه دنیا دوست داشتن به چی میگن...ایشالا...
مامان ویانا
13 مهر 90 10:42
سلام عمه مائده
عزیزای عمه خوب هستند خوشبحالتون با این عمه خوب از این عمه ها کم پیدا میشن
می بوسمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتون
به ما هم سر بزنید خوشحال می شیم


شما لطف دارین.
این گوگولی ها خیلی شرینن و منم عاشق شیرینی ....